trwa serwis i aktualizacja tej podstrony - prosimy o cierpliwość

Na tej stronie znajdziesz dokumenty (uchwały, zarządzenia, regulaminy, normy, wzory pism) które obowiązują w różnych obszarach działania uczelni. Możesz wybrać temat, klikając w tagi (tagi ułożone w porządku alfabetycznym). Tagi wyróżnione kolorem i symbolem ołówka kierują do formularzy, które można pobrać i wypełnić.

lista regulacji cyklicznych

A. Dokumenty podstawowe

Konstytucje apostolskie

icon-klucze-2.png "Veritatis gaudium" - Konstytucja Apostolska Papieża Franciszka (2017) link zewn.

icon-klucze-2.png "Sapientia christiana" - Konstytucja Apostolska Papieża Jana Pawła II (1979) PDF

Formacja do kapłaństwa

icon-klucze-2.png "Dar powołania do kapłaństwa - Ratio fundamentalis institutionis sacerdotalis" - Dokument Kongregacji ds. Duchowieństwa (2016)  PDF

icon-klucze-2.png "Droga formacji prezbiterów w Polsce. Ratio institutionis sacerdotalis pro Polonia" - Dokument Konferencji Episkopatu Polski (2021) PDF

icon-klucze-2.png "Ratio studiorum" - wyciąg z dokumentu "Droga formacji prezbiterów w Polsce"  PDF

Normy zewnętrzne (krajowe, kościelne)

icon-poland-3.png "Ustawa 2.0" - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (20 lipca 2018 r. - tekst ujednolicony, wersja aktualizowana po zmianach w Dz. U. 2024 poz. 227, uwaga: teksty kursywą są w trakcie znoszenia a teksty pogrubione w trakcie wchodzenia w życie)  PDF

icon-poland-3.png Zarządzenie w sprawie studiów (18 marca 2021 r.)   PDF

icon-poland-3.png Porozumienie pomiędzy Konferencją Episkopatu Polski oraz Ministrem Edukacji Narodowej w sprawie kwalifikacji zawodowych wymaganych od nauczycieli religii (2019-04-03) PDF

icon-klucze-2.png Uchwała KEP w sprawie minimalnych wymogów w kształceniu nauczycieli religii (2016) PDF

Statut i księga znaku

icon-klucze-2.png Statut Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu (2019) PDF

icon-klucze-2.png Księga znaku Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu (2020) PDF

B. Legislacja ogólnouczelniana

Kodeks etyki studenta

icon-klucze-2.png Kodeks etyki studenta PWT (2016) PDF

Polityka antymobbingowa

icon-klucze-2.png  Regulamin Wewnętrzny Polityki Antymobbingowej na PWT PDF

icon-klucze-2.png  Procedura reagowania w przypadku agresji i przemocy (2022, program "Uczelnia dostępna")  PDF

Polityka prywatności

icon-klucze-2.png  Polityka bezpieczeństwa informacji w zakresie danych osobowych na PWT PDF

Senat PWT

icon-klucze-2.png Regulamin pracy Senatu PWT (2020) PDF

icon-klucze-2.png Regulamin wyboru przedstawicieli nauczycieli akademickich do Senatu PWT (2020) PDF

icon-klucze-2.png Regulamin wyboru Rektora (2021) PDF

Samorząd studencki PWT

icon-klucze-2.png Regulamin Samorządu Studenckiego PWT PDF

Pracownicy

Ocena okresowa nauczycieli akademickich

icon-klucze-2.png Regulamin oceny okresowej PDF

icon-klucze-2.png Formularz oceny okresowej - Grupa I: pracownik badawczo-dydaktyczny z tytułem profesora lub stopniem doktora habilitowanego DOCX

icon-klucze-2.png Formularz oceny okresowej - Grupa II: pracownik badawczo-dydaktyczni ze stopniem doktora lub tytułem zawodowym magistra DOCX

icon-klucze-2.png Formularz oceny okresowej - Grupa III: pracownik badawczy DOCX

icon-klucze-2.png Formularz oceny okresowej - Grupa IV: pracownik dydaktyczny DOCX

icon-klucze-2.png Regulamin pracy PDF

icon-klucze-2.png Regulamin wynagradzania PDF

icon-klucze-2.png Zasady rozliczania godzin dydaktycznych za prowadzenie seminariów dyplomowych PDF

icon-klucze-2.png Regulamin postępowania dyscyplinarnego (2024)  PDF

B+R (badania i rozwój)

Wykazy czasopism i wydawnictw

icon-poland-3.png Wykaz czasopism punktowanych (4 stycznia 2024 r.)  PDF 9,64 MB / Excel 9,38 MB

icon-poland-3.png Nowelizacja punktacji: komunikat MEiN z dn. 22 lipca 2022 PDF

icon-poland-3.png Lista ministerialna wydawnictw punktowanych (21 grudnia 2021 r.) PDF

icon-poland-3.png Nowelizacja punktacji wydawnictw (teologia o 50% więcej, zob. § 12 pkt 5): komunikat MEiN z dn. 23 lutego 2022 PDF

icon-klucze-2.png Uchwała nr 553/4/2021 Senatu PWT w sprawie sprawozdań z działalności B+R pracowników PWT we Wrocławiu (2021)  PDF

icon-klucze-2.png Zarządzenie Rektora w sprawie sprawozdań B+R [2024] PDF

Projekty badawcze i rozwojowe

icon-klucze-2.png Zarządzenie Rektora PWT w sprawie utworzenia Biura Projektów PWT (2024)  PDF

icon-klucze-2.png Regulamin projektów naukowych finansowanych ze środków krajowych zewnętrznych realizowanych na Papieskim Wydziale Teologicznym we Wrocławiu (2024)  PDF

icon-klucze-2.png Karta projektu - załącznik do projektów (szablon, 2024)  PDF

icon-klucze-2.png Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych PDF

icon-klucze-2.png Terminarz grantów 2022/2023 (zarządzenie Rektora)  link

icon-klucze-2.png Finansowanie publikacji z tzw. poziomu II (zarządzenie Rektora, 16.11.2020)  link

icon-klucze-2.png Regulamin grantów badawczych Rektora PWT (2020) PDF

icon-klucze-2.png Rozliczanie grantów badawczych (publikacje, Open Access) - zarządzenie, 2022  PDF

icon-form-3.png Załącznik 1: karta projektu / formularz zgłoszeniowy w wersji edytowalnej  DOCX

icon-form-3.png Załącznik 2: formularz sprawozdania w wersji edytowalnej  DOCX

Niepełnosprawność - wsparcie

icon-klucze-2.png Regulamin wsparcia finansowego osób z niepełnosprawnością (2014) PDF

icon-form-3.png Wniosek o wsparcie w niepełnosprawności (nowy, od 24.01.2025)  DOCX

icon-form-3.png Załącznik do wniosku: kwestionariusz rejestracyjny  DOCX

icon-klucze-2.png Regulamin wypożyczalni sprzętu komputerowego (2022) PDF

Regulamin studiów

icon-klucze-2.png Regulamin studiów na PWT (2024 - nowy) PDF

Ochrona małoletnich

icon-form-3.png Wzór oświadczenia dotyczącego rejestrów karnych innych państw  DOCX

Opłaty

icon-klucze-2.png Tabela opłat w roku 2025/2026  PDF

icon-klucze-2.png Tabela opłat w roku 2024/2025  PDF

icon-klucze-2.png Zapoznaj się z aktualnymi ogólnymi zasadami opłat na Uczelni  link

icon-klucze-2.png Regulamin opłat za usługi edukacyjne na PWT (uchwała, 2015) PDF

icon-klucze-2.png Archiwalna Tabela opłat 2023/2024 (UWAGA: nowa tabela została opublikowana powyżej) PDF

icon-klucze-2.png Archiwalna Tabela opłat 2022/2023 (UWAGA: nowa tabela została opublikowana powyżej) PDF

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o rozłożenie czesnego na raty  DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o wystawienie faktury  DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Podanie o zwrot wpłaty / nadpłaty   DOCX

Praca dyplomowa i dyplomowanie

Etap wstępny: zatwierdzenie tematu

*[do końca przedostatniego roku studiów]

icon-form-3.png  Wzór pisma: Wniosek o zatwierdzenie tematu pracy magisterskiej / licencjackiej  DOCX

Zmiany w trakcie przygotowania pracy i inne czynności

icon-form-3.png  Wzór pisma: Wniosek o zmianę seminarium naukowego  DOCX

icon-form-3.png  Wzór pisma: Wniosek o zmianę tematu pracy  DOCX

icon-form-3.png  Wzór pisma: Wniosek o udostępnienie cudzej pracy dyplomowej do konsultacji (link do regulaminu, zejdź do sekcji załączników)  LINK

Wzór strony tytułowej

icon-form-3.png  Wzór strony tytułowej pracy dyplomowej na kierunku "Teologia"   DOCX

icon-form-3.png  Wzór strony tytułowej pracy dyplomowej na kierunkach pedagogicznych   DOCX

Załączniki do pracy

icon-form-3.png  Wzór pisma: Oświadczenie o samodzielności (dołączyć do każdej kopii pracy dyplomowej na końcu)  PDF

icon-form-3.png  Wzór pisma: Oświadczenie o udostępnieniu pracy w bibliotece (dołączyć do każdej kopii pracy dyplomowej na końcu)  PDF

Kontrola antyplagiatowa i drukowanie

icon-klucze-2.png Regulamin antyplagiatowy PWT PDF

icon-klucze-2.png Zarządzenie w sprawie druku prac dyplomowych (2007)   PDF

Dyplomowanie

icon-klucze-2.png Wzór dyplomu studiów PWT (2021, rozmiar: 10 MB)  PDF

Przebieg studiów

IOS (Indywidualna organizacja studiów)

icon-form-3.png Wzór pisma: Indywidualna organizacja studiów [2024]  DOCX

ITS (Indywidualny tok studiów)

Uwaga: ten wniosek dotyczy osób, które chcą studiować inne przedmioty, niż mają w programie, np. dodatkowe fakultety, przedmioty z innych kierunków itd. Pozostałe osoby, które chcą tylko zmienić warunki uczestnictwa w przedmiotach obowiązkowych, np. w przypadku zbieżności terminów zajęć, wypełniają wniosek o IOS przejdź

icon-form-3.png Wzór pisma: Indywidualny tok studiów [2024]  DOCX

Powtarzanie przedmiotu

icon-form-3.png Wzór pisma: Powtarzanie przedmiotu  DOCX

Zajęcia wybieralne - zmiana przedmiotu / grupy

icon-form-3.png Wzór pisma: Zmiana przedmiotu wybieralnego / grupy  DOCX

Karta zobowiązań (do korzystania z bibliotek innych uczelni itp.)

Uwaga: kartę drukuje i wypełnia Dziekanat na prośbę studenta

icon-form-3.png Szablon karty zobowiązań studenta  PDF

Powtarzanie semestru

icon-form-3.png Wzór pisma: Powtarzanie semestru DOCX

Przeniesienie osiągnięć

icon-form-3.png Wzór pisma: Przenoszenie osiągnięć, które nie pokrywają się w 100% z realizowanym programem (np. z innej uczelni lub z innego programu na PWT) - wersja A (do podpisania przez wykładowców) [2025]  DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Przenoszenie osiągnięć, które pokrywają się w 100% z innego programu na uczelni - wersja B (administracyjna - bez podpisów wykładowców)   DOCX

Drugi kierunek

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o przyjęcie na drugi kierunek studiów  DOCX

Legitymacja studencka

icon-form-3.png Wzór pisma z prośbą o nową legitymację DOCX

Karta biblioteczna

icon-form-3.png Zapoznaj się z zasadami dotyczącymi karty bibliotecznej link

Sesje egzaminacyjne

icon-form-3.png Wzór pisma: Przedłużenie sesji / okresu zaliczeń [2024]   DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Egzamin komisyjny - w przypadku niezgadzania się z otrzymaną oceną  DOCX

Warunkowy wpis na semestr

icon-form-3.png Wzór pisma: Wpis warunkowy na następny semestr z nowym terminem zaliczenia DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Wpis warunkowy na następny semestr z płatnym powtarzaniem przedmiotu DOCX

Tryb zdalny (nauka online)

icon-form-3.png Wzór pisma: Studia w trybie zdalnym  DOCX

Urlopy

icon-form-3.png Wzór pisma: Urlop dziekański (półroczny lub roczny)  DOCX

Rezygnacja ze studiów / Skreślenie

icon-form-3.png Wzór pisma z informacją o rezygancji ze studiów / z kierunku   DOCX

Wznowienie studiów

icon-form-3.png Wzór pisma: Wznowienie studiów [2024]  DOCX [uwaga: wznowienie na studiach niestacjonarnych jest płatne, zob. Opłaty ]

Zmiana formy / programu studiów

icon-form-3.png Wzór pisma: Zmiana formy/programu studiów (osoby świeckie) DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Zmiana formy/programu studiów (klerycy) [2024] DOCX

Przeniesienie z innej uczelni / na inną uczelnię

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o zgodę na przeniesienie się z innej uczelni na PWT   DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o zgodę na przeniesienie się z PWT na inną uczelnię   DOCX

Rekrutacja

icon-klucze-2.png Zarządzenie rekrutacyjne Rektora (limity miejsc, opłaty, komisje rekrutacyjne)  PDF

Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie

icon-klucze-2.png Zasady rekrutacji na I rok studiów magisterskich i licencjackich na PWT w roku 2025/2026 (uchwała) PDF

Rekrutacja do szkoły doktorskiej i na podyplomowe studia doktoranckie

icon-klucze-2.png Zasady rekrutacji do Szkoły Doktorskiej w roku 2025/2026 (uchwała) PDF

icon-klucze-2.png Zasady rekrutacji na Podyplomowe Specjalistyczne Studia Teologiczne przejdź

Rekrutacja na studia podyplomowe

icon-klucze-2.png Zasady rekrutacji na studia podyplomowe na rok akad. 2025/2026 (zarządzenie) PDF

Rekrutacja w trybie przeniesienia z innej uczelni

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o zgodę na rekrutację w trybie przeniesienia się z innej uczelni na PWT   link

Studium Św. Hildegardy z Bingen

icon-klucze-2.png Powołanie studium Św. Hildegardy ( Zarządzenie Rektora PWT z 12.11.2019) PDF

icon-klucze-2.png Regulamin Studium św. Hildegardy z Bingen. Akademicki Kurs Teologiczny (2024)  PDF

icon-form-3.png Formularz zgłoszeniowy (2024/2025 ) PDF

Stypendia i zapomogi

Stypendia dla studentów

icon-klucze-2.png Nowy Regulamin świadczeń stypendialnych dla studentów PWT PDF

icon-klucze-2.png Załącznik 1: informacje dla studentów PWT w roku akademickim 2025/2026  PDF

icon-form-3.png Załącznik 2:  oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych przez PWT we Wrocławiu PDF

icon-form-3.png Załącznik 3:  oświadczenie studenta o nieprowadzeniu wspólnego gospodarstwa z żadnym z rodziców PDF

icon-form-3.png Załącznik 4:  oświadczenie o dochodzie zryczałtowanym PDF

icon-form-3.png Załącznik 5:  oświadczenie o dochodzie podlegającym opodatkowaniu PDF

icon-form-3.png Załącznik 6:  oświadczenie o dochodzie niepodlegającym opodatkowaniu PDF

icon-form-3.png Załącznik 7: oświadczenie o wyroku przyznającym alimenty PDF

icon-form-3.png Załącznik 8:  oświadczenie o niezarejestrowaniu w urzędzie pracy  PDF

icon-form-3.png Załącznik 9:  oświadczenie o uzyskanym dochodzie PDF

icon-form-3.png Załącznik 10:  oświadczenie o zakwaterowaniu PDF

icon-form-3.png Załącznik 11: oświadczenie o rezygnacji z pobierania świadczenia na innym kierunku  PDF

icon-form-3.png Załącznik 12: wysokość świadczeń stypendialnych dla studentów w roku akademickim 2024/2025  PDF

Ubezpieczenia

icon-klucze-2.png Regulamin zgłaszania ubezpieczenia zdrowotnego (wraz z formularzami pism) PDF

Wolny słuchacz

icon-klucze-2.png Zarządzenie Rektora w sprawie studiowania w trybie "Wolnego słuchacza" (2015) PDF

icon-form-3.png Wzór pisma - podanie o przyznanie statusu wolnego słuchacza  DOCX

Wydawnictwo PWT

icon-klucze-2.png Statut Wydawnictwa PWT (2020) PDF

icon-klucze-2.png Zarządzenie ws. warunków dofinansowywania przez Uczelnię wydania publikacji (2015) PDF

icon-klucze-2.png Zarządzenie ws. publikacji wydawanych w naukowym Wydawnictwie PWT ze środków własnych - egzemplarze obowiązkowe (2022) PDF

Konta elektroniczne

icon-klucze-2.png Zarządzenie Rektora w sprawie używania kont internetowych (2021) PDF

icon-form-3.png Wniosek o reset hasła do konta uczelnianego (odzyskanie dostępu do konta)  DOCX

C. Legislacja kierunkowa

Licencjat rzymski (kanoniczny)

icon-klucze-2.png Obliczanie wyniku studiów licencjackich (zarządzenie, 2016) PDF

Egzamin licencjacki - zestawy zagadnień dla specjalności (wykaz alfabetyczny)

icon-form-3.png Historia Kościoła PDF

icon-form-3.png Prawo kanoniczne PDF

icon-form-3.png Sekcja filozoficzno-społeczna PDF

icon-form-3.png Teologia biblijna PDF

icon-form-3.png Teologia dogmatyczna PDF

icon-form-3.png Teologia duchowości PDF

icon-form-3.png Teologia fundamentalna PDF

icon-form-3.png Teologia moralna PDF

icon-form-3.png Teologia pastoralna PDF

Doktorat z teologii

icon-klucze-2.png Wymagania i sposób postępowania w sprawie nadania stopnia doktora (2019) PDF

Szkoła Doktorska

icon-klucze-2.png Rekrutacja na kolejny rok akademicki: zob. w sekcji "Rekrutacja" Przejdź

Dokumenty programowe

icon-klucze-2.png Program kształcenia w Szkole Doktorskiej (2019, wraz z Uchwałą nr 592/5/2024) PDF (1.3 MB)

icon-klucze-2.png Nowy Regulamin Szkoły Doktorskiej (2024, wraz z Uchwałą nr 533/1/2019) PDF

icon-klucze-2.png Regulamin Samorządu Doktorantów (ze zmianami 2018) PDF

Ocena śródokresowa

icon-klucze-2.png Normy oceny śródokresowej w Szkole Doktorskiej PWT (2021) PDF

icon-klucze-2.png Komisja oceny śródokresowej w Szkole Doktorskiej PWT za rok 2024/2025  PDF

icon-klucze-2.png Harmonogram oceny śródokresowej w Szkole Doktorskiej PWT za rok 2024/2025  PDF

icon-form-3.png Załącznik 1: Wniosek doktoranta o przeprowadzenie oceny śródokresowej  DOCX

icon-form-3.png Załącznik 2: Karta oceny 1 - opis stanu prac nad rozprawą doktorską DOCX

icon-form-3.png Załącznik 3: Karta oceny 2 - opis realizacji indywidualnego planu badawczego  DOCX

icon-form-3.png Załącznik 4: Protokół komisji oceny śródokresowej  DOCX

Inne

icon-klucze-2.png Stypendia dla doktorantów przejdź

Podyplomowe studia doktoranckie (specjalistyczne studia teologiczne)

icon-klucze-2.png Program kształcenia (2019, wraz z Uchwałą nr 538/1/2019) PDF 1.4 MB

icon-klucze-2.png Regulamin podyplomowych studiów specjalistycznych (2019, zarządzenie) PDF

Doktorat w "starym" trybie

Informujemy, iż przewody doktorskie rozpoczęte przed 30 kwietnia 2019 r. a niezakończone do 31 grudnia 2024 r., zostały zamknięte na mocy ustawy (art. 179 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 3 lipca 201 r. - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Dz.U. z 2018 r. poz. 1669, ze zm.).

Habilitacja

icon-klucze-2.png Postępowanie habilitacyjne (uchwała, 2019) PDF

Kierunki studiów: pedagogika

icon-klucze-2.png Regulamin studiów, zob. sekcja "Regulamin" Przejdź

icon-klucze-2.png Rekrutacja na kolejny rok akademicki: zob. w sekcji "Rekrutacja" Przejdź

Praktyki szkolne

icon-klucze-2.png Nowy Regulamin praktyk na kierunkach pedagogicznych (2024, listopad) PDF

Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna

icon-form-3.png Profil ogólnokadamicki (PW-SJ) - zasady praktyki   PDF

icon-form-3.png Profil ogólnokadamicki (PW-SJ) - Karta praktyki   DOCX

icon-form-3.png Profil praktyczny (PP-SJ) - zasady praktyki   PDF

icon-form-3.png Profil praktyczny (PP-SJ) - Karta praktyki   DOCX

icon-form-3.png Dziennik praktyk PDF

Pedagogika I stopnia

icon-form-3.png Zasady praktyki PDF

icon-form-3.png Karta praktyki   DOCX

icon-form-3.png Dziennik praktyk   PDF

Pedagogika II stopnia

icon-form-3.png Zasady praktyki (profil praktyczny, program PP-SM)   PDF

icon-form-3.png Karta praktyki (profil praktyczny, program PP-SM)   DOCX

Erasmus+

Regulacje

icon-klucze-2.png Regulamin mobilności zagranicznych dla studentów (uchwała, 2017) Przejdź

icon-klucze-2.png Regulamin mobilności zagranicznych dla pracowników (uchwała, 2017) Przejdź

Formularze dla pracowników - wyjazdy dydaktyczne

icon-klucze-2.png 01. Procedura organizacji wyjazdów Przejdź

icon-klucze-2.png 02. Informator praktyczny [w przygotowaniu]

icon-form-3.png 03. Formularz zgłoszeniowy Przejdź

icon-form-3.png 04. Wzór umowy Przejdź

icon-form-3.png Załącznik I. Mobility Agreement Przejdź

icon-form-3.png Załącznik II. Warunki ogólne Przejdź

icon-form-3.png Załącznik III. Wniosek o wyjazd poza granicę Przejdź

icon-form-3.png Załącznik IV. Formularz bankowy Przejdź

icon-form-3.png Załącznik V. Attendance certificate Przejdź

Formularze dla pracowników - wyjazdy szkoleniowe

icon-klucze-2.png 01. Procedura organizacji wyjazdów Przejdź

icon-klucze-2.png 02. Zasady finansowania i rozliczania  Przejdź

icon-form-3.png 03. Formularz zgłoszeniowy Przejdź

icon-form-3.png 04. Wzór umowy Przejdź

icon-form-3.png Załącznik I. Mobility Agreement Przejdź

icon-form-3.png Załącznik II. Warunki ogólne Przejdź

icon-form-3.png Załącznik III. Wniosek o wyjazd poza granicę Przejdź

icon-form-3.png Załącznik IV. Formularz bankowy Przejdź

icon-form-3.png Załącznik V. Attendance certificate Przejdź

Formularze dla studentów

Formularze dla studentów są dostępne u koordynatora Erasmus + Przejdź

Kierunki studiów: teologia (jednolite magisterskie)

icon-klucze-2.png Regulamin studiów, zob. sekcja "Regulamin" Przejdź

icon-klucze-2.png Rekrutacja na kolejny rok akademicki: zob. w sekcji "Rekrutacja" Przejdź

icon-klucze-2.png Program kształcenia na kierunku Teologia (2016-2019, wraz z uchwałami) PDF 8.2 MB

icon-form-3.png Praktyki szkolne - studenci cyklu A i B: praktyka w zakresie psychologiczno-pedagogicznym (komplet dokumentów) DOCX

icon-form-3.png Praktyki szkolne - studenci cyklu A i B: praktyka w zakresie dydaktycznym (komplet dokumentów) DOCX

icon-form-3.png Formularz rezygnacji z praktyk szkolnych  DOCX

Studia podyplomowe

Podyplomowe studia doktoranckie (specjalistyczne studia teologiczne)

icon-klucze-2.png Regulamin podyplomowych studiów specjalistycznych (2019, zarządzenie) PDF

Podyplomowe studia teologiczne

icon-klucze-2.png Program kształcenia na Podyplomowych Studiach Teologicznych (2016) PDF

icon-klucze-2.png Program kształcenia z cennikiem modułów (dla rekrutacji 2021-2022) PDF

icon-klucze-2.png Program kształcenia z cennikiem modułów (dla rekrutacji 2022-2023) PDF

icon-form-3.png Praktyki szkolne - słuchacze studiów podypomowych: praktyka w zakresie psychologiczno-pedagogicznym (komplet dokumentów) DOCX

icon-form-3.png Praktyki szkolne - słuchacze studiów podypomowych: praktyka w zakresie dydaktycznym (komplet dokumentów) DOCX

Podyplomowe Studia Psychoterapii

Dokumenty programowe

icon-klucze-2.png Program kształcenia na Podyplomowych Studiach Psychoterapii (2024) PDF

icon-klucze-2.png Regulamin podyplomowych studiów psychoterapii (2024)  PDF

 Staże

icon-form-3.png  Staż - lista placówek  PDF

icon-form-3.png  Staż - ankieta ewaluacyjna  PDF

icon-form-3.png  Staż - dziennik stażu - DOCX

Prace zaliczeniowe

icon-klucze-2.png Schemat pracy zaliczeniowej dla studentów III roku PDF

icon-klucze-2.png Schemat pracy zaliczeniowej dla studentów IV roku  PDF

Kwalifikacyjne Podyplomowe Studia Nauk o Rodzinie

icon-klucze-2.png Program kształcenia na Kwalifikacyjnych Podyplomowych Studiach Nauk o Rodzinie (2022, wraz z Uchwałą nr 563/3/2022) PDF

icon-form-3.png Praktyki szkolne: praktyka w zakresie dydaktycznym (komplet dokumentów) PDF

Uniwersytet Trzeciego Wieku

icon-klucze-2.png Regulaminy Uniwersytetu Trzeciego Wieku na PWT(regulamin ogólny i regulamin słuchaczy PDF

Dostępność (Uczelnia Dostępna)

icon-klucze-2.png Procedury dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami na PWT (2022, program "Uczelnia dostępna") PDF

icon-klucze-2.png Procedura ewakuacji osób z niepełnosprawnością (2022, program "Uczelnia dostępna") PDF

icon-klucze-2.png Regulamin wypożyczalni sprzętu dla osób z niepełnosprawnością (2022, program "Uczelnia dostępna") link

icon-klucze-2.png Procedura reagowania na przemoc (2022, program "Uczelnia dostępna") link