trwa serwis i aktualizacja tej podstrony - prosimy o cierpliwość

Na tej stronie znajdziesz dokumenty (uchwały, zarządzenia, regulaminy, normy, wzory pism) które obowiązują w różnych obszarach działania uczelni. Możesz wybrać temat, klikając w tagi (tagi ułożone w porządku alfabetycznym). Tagi wyróżnione kolorem i symbolem ołówka kierują do formularzy, które można pobrać i wypełnić.

Szybkie łącza (A-Z):
B+R (badania i rozwój) Doktorat Dostępność Drugi kierunek studiów Egzamin komisyjny Erasmus+ Formacja kapłańska Habilitacja IOS (indywidualna organizacja studiów) ITS (indywidualny tok studiów) Karta biblioteczna Karta zobowiązań Kodeks etyki Konferencje Konta elektroniczne Księga znaku PWT Legitymacja studencka Licencjat rzymski Nauki o rodzinie Niepełnosprawość Ocena śródokresowa (doktoranci) Ochrona małoletnich Opłaty Pedagogika Polityka antymobbingowa Polityka prywatności (RODO) Powtarzanie przedmiotu Powtarzanie semestru Praca dyplomowa (magisterska, licencjacka) Pracownicy Praktyki - nauki o rodzinie Praktyki - pedagogika Praktyki - psychoterapia Praktyki - teologia (mgr) Praktyki - teologia (podypl.) Przedłużenie sesji / okresu zaliczeń Projekty Przeniesienie osiągnięć Przeniesienie z innej uczelni / na inną uczelnię Przygotowanie pedagogiczne Psychoterapia Psychoterapia - staż Regulamin studiów Rekrutacja Reset hasła konta uczelnianego Rezygnacja ze studiów / kierunku Samorząd Sapientia Christiana Seminarium naukowe - zmiana Sesje Senat Statut PWT Studia podyplomowe Studium Św. Hildegardy Stypendia Teologia - studia magisterskie Teologia - studia podyplomowe Tryb zdalny (nauka online) Ubezpieczenia Uniwersytet Trzeciego Wieku Urlop dziekański Ustawa 2.0 Wolny słuchacz Wpis warunkowy Wydawnictwo PWT Wykaz czasopism Wykaz wydawnictw Wznowienie studiów Veritatis gaudium Zajęcia wybieralne Zmiana formy/programu studiów

lista regulacji cyklicznych

A. Dokumenty podstawowe

Konstytucje apostolskie

icon-klucze-2.png "Veritatis gaudium" - Konstytucja Apostolska Papieża Franciszka (2017) link zewn.

icon-klucze-2.png "Sapientia christiana" - Konstytucja Apostolska Papieża Jana Pawła II (1979) PDF

Formacja do kapłaństwa

icon-klucze-2.png "Dar powołania do kapłaństwa - Ratio fundamentalis institutionis sacerdotalis" - Dokument Kongregacji ds. Duchowieństwa (2016)  PDF

icon-klucze-2.png "Droga formacji prezbiterów w Polsce. Ratio institutionis sacerdotalis pro Polonia" - Dokument Konferencji Episkopatu Polski (2021) PDF

icon-klucze-2.png "Ratio studiorum" - wyciąg z dokumentu "Droga formacji prezbiterów w Polsce"  PDF

Normy zewnętrzne (krajowe, kościelne)

icon-poland-3.png "Ustawa 2.0" - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (20 lipca 2018 r. - tekst ujednolicony, wersja aktualizowana po zmianach w Dz. U. 2024 poz. 227, uwaga: teksty kursywą są w trakcie znoszenia a teksty pogrubione w trakcie wchodzenia w życie)  PDF

icon-poland-3.png Zarządzenie w sprawie studiów (18 marca 2021 r.)   PDF

icon-poland-3.png Porozumienie pomiędzy Konferencją Episkopatu Polski oraz Ministrem Edukacji Narodowej w sprawie kwalifikacji zawodowych wymaganych od nauczycieli religii (2019-04-03) PDF

icon-klucze-2.png Uchwała KEP w sprawie minimalnych wymogów w kształceniu nauczycieli religii (2016) PDF

Statut i księga znaku

icon-klucze-2.png Statut Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu (2019) PDF

icon-klucze-2.png Księga znaku Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu (2020) PDF

B. Legislacja ogólnouczelniana

Kodeks etyki studenta

icon-klucze-2.png Kodeks etyki studenta PWT (2016) PDF

Polityka antymobbingowa

icon-klucze-2.png  Regulamin Wewnętrzny Polityki Antymobbingowej na PWT PDF

icon-klucze-2.png  Procedura reagowania w przypadku agresji i przemocy (2022, program "Uczelnia dostępna")  PDF

Polityka prywatności

icon-klucze-2.png  Polityka bezpieczeństwa informacji w zakresie danych osobowych na PWT PDF

Senat PWT

icon-klucze-2.png Regulamin pracy Senatu PWT (2020) PDF

icon-klucze-2.png Regulamin wyboru przedstawicieli nauczycieli akademickich do Senatu PWT (2020) PDF

icon-klucze-2.png Regulamin wyboru Rektora (2021) PDF

Samorząd studencki PWT

icon-klucze-2.png Regulamin Samorządu Studenckiego PWT PDF

Pracownicy

Ocena okresowa nauczycieli akademickich

icon-klucze-2.png Regulamin oceny okresowej PDF

icon-klucze-2.png Formularz oceny okresowej - Grupa I: pracownik badawczo-dydaktyczny z tytułem profesora lub stopniem doktora habilitowanego DOCX

icon-klucze-2.png Formularz oceny okresowej - Grupa II: pracownik badawczo-dydaktyczni ze stopniem doktora lub tytułem zawodowym magistra DOCX

icon-klucze-2.png Formularz oceny okresowej - Grupa III: pracownik badawczy DOCX

icon-klucze-2.png Formularz oceny okresowej - Grupa IV: pracownik dydaktyczny DOCX

icon-klucze-2.png Regulamin pracy PDF

icon-klucze-2.png Regulamin wynagradzania PDF

icon-klucze-2.png Zasady rozliczania godzin dydaktycznych za prowadzenie seminariów dyplomowych PDF

icon-klucze-2.png Regulamin postępowania dyscyplinarnego (2024)  PDF

B+R (badania i rozwój)

Wykazy czasopism i wydawnictw

icon-poland-3.png Wykaz czasopism punktowanych (4 stycznia 2024 r.)  PDF 9,64 MB / Excel 9,38 MB

icon-poland-3.png Nowelizacja punktacji: komunikat MEiN z dn. 22 lipca 2022 PDF

icon-poland-3.png Lista ministerialna wydawnictw punktowanych (21 grudnia 2021 r.) PDF

icon-poland-3.png Nowelizacja punktacji wydawnictw (teologia o 50% więcej, zob. § 12 pkt 5): komunikat MEiN z dn. 23 lutego 2022 PDF

icon-klucze-2.png Uchwała nr 553/4/2021 Senatu PWT w sprawie sprawozdań z działalności B+R pracowników PWT we Wrocławiu (2021)  PDF

icon-klucze-2.png Zarządzenie Rektora w sprawie sprawozdań B+R [2024] PDF

Projekty badawcze i rozwojowe

icon-klucze-2.png Zarządzenie Rektora PWT w sprawie utworzenia Biura Projektów PWT (2024)  PDF

icon-klucze-2.png Regulamin projektów naukowych finansowanych ze środków krajowych zewnętrznych realizowanych na Papieskim Wydziale Teologicznym we Wrocławiu (2024)  PDF

icon-klucze-2.png Karta projektu - załącznik do projektów (szablon, 2024)  PDF

icon-klucze-2.png Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych PDF

icon-klucze-2.png Terminarz grantów 2022/2023 (zarządzenie Rektora)  link

icon-klucze-2.png Finansowanie publikacji z tzw. poziomu II (zarządzenie Rektora, 16.11.2020)  link

icon-klucze-2.png Regulamin grantów badawczych Rektora PWT (2020) PDF

icon-klucze-2.png Rozliczanie grantów badawczych (publikacje, Open Access) - zarządzenie, 2022  PDF

icon-form-3.png Załącznik 1: karta projektu / formularz zgłoszeniowy w wersji edytowalnej  DOCX

icon-form-3.png Załącznik 2: formularz sprawozdania w wersji edytowalnej  DOCX

Konferencje

icon-form-3.png Formularz zgłoszeniowy organizacji konferencji naukowej (2025 r.)  DOCX

Niepełnosprawność - wsparcie

icon-klucze-2.png Regulamin wsparcia finansowego osób z niepełnosprawnością (2014) PDF

icon-form-3.png Wniosek o wsparcie w niepełnosprawności (nowy, od 24.01.2025)  DOCX

icon-form-3.png Załącznik do wniosku: kwestionariusz rejestracyjny  DOCX

icon-klucze-2.png Regulamin wypożyczalni sprzętu komputerowego (2022) PDF

Regulamin studiów

icon-klucze-2.png Regulamin studiów na PWT (2024 - nowy) PDF

Ochrona małoletnich

icon-form-3.png Wzór oświadczenia dotyczącego rejestrów karnych innych państw  DOCX

Opłaty

icon-klucze-2.png Tabela opłat w roku 2025/2026  PDF

icon-klucze-2.png Tabela opłat w roku 2024/2025  PDF

icon-klucze-2.png Zapoznaj się z aktualnymi ogólnymi zasadami opłat na Uczelni  link

icon-klucze-2.png Regulamin opłat za usługi edukacyjne na PWT (uchwała, 2015) PDF

icon-klucze-2.png Archiwalna Tabela opłat 2023/2024 (UWAGA: nowa tabela została opublikowana powyżej) PDF

icon-klucze-2.png Archiwalna Tabela opłat 2022/2023 (UWAGA: nowa tabela została opublikowana powyżej) PDF

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o rozłożenie czesnego na raty  DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o wystawienie faktury  DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Podanie o zwrot wpłaty / nadpłaty   DOCX

Praca dyplomowa i dyplomowanie

Etap wstępny: zatwierdzenie tematu

*[do końca przedostatniego roku studiów]

icon-form-3.png  Wzór pisma: Wniosek o zatwierdzenie tematu pracy magisterskiej / licencjackiej  DOCX

Zmiany w trakcie przygotowania pracy i inne czynności

icon-form-3.png  Wzór pisma: Wniosek o zmianę seminarium naukowego  DOCX

icon-form-3.png  Wzór pisma: Wniosek o zmianę tematu pracy  DOCX

icon-form-3.png  Wzór pisma: Wniosek o udostępnienie cudzej pracy dyplomowej do konsultacji (link do regulaminu, zejdź do sekcji załączników)  LINK

Wzór strony tytułowej

icon-form-3.png  Wzór strony tytułowej pracy dyplomowej na kierunku "Teologia"   DOCX

icon-form-3.png  Wzór strony tytułowej pracy dyplomowej na kierunkach pedagogicznych   DOCX

Załączniki do pracy

icon-form-3.png  Wzór pisma: Oświadczenie o samodzielności (dołączyć do każdej kopii pracy dyplomowej na końcu)  PDF

icon-form-3.png  Wzór pisma: Oświadczenie o udostępnieniu pracy w bibliotece (dołączyć do każdej kopii pracy dyplomowej na końcu)  PDF

Kontrola antyplagiatowa i drukowanie

icon-klucze-2.png Regulamin antyplagiatowy PWT PDF

icon-klucze-2.png Zarządzenie w sprawie druku prac dyplomowych (2007)   PDF

Dyplomowanie

icon-klucze-2.png Wzór dyplomu studiów PWT (2021, rozmiar: 10 MB)  PDF

Przebieg studiów

IOS (Indywidualna organizacja studiów)

icon-form-3.png Wzór pisma: Indywidualna organizacja studiów [2024]  DOCX

ITS (Indywidualny tok studiów)

Uwaga: ten wniosek dotyczy osób, które chcą studiować inne przedmioty, niż mają w programie, np. dodatkowe fakultety, przedmioty z innych kierunków itd. Pozostałe osoby, które chcą tylko zmienić warunki uczestnictwa w przedmiotach obowiązkowych, np. w przypadku zbieżności terminów zajęć, wypełniają wniosek o IOS przejdź

icon-form-3.png Wzór pisma: Indywidualny tok studiów [2024]  DOCX

Powtarzanie przedmiotu

icon-form-3.png Wzór pisma: Powtarzanie przedmiotu  DOCX

Zajęcia wybieralne - zmiana przedmiotu / grupy

icon-form-3.png Wzór pisma: Zmiana przedmiotu wybieralnego / grupy  DOCX

Karta zobowiązań (do korzystania z bibliotek innych uczelni itp.)

Uwaga: kartę drukuje i wypełnia Dziekanat na prośbę studenta

icon-form-3.png Szablon karty zobowiązań studenta  PDF

Powtarzanie semestru

icon-form-3.png Wzór pisma: Powtarzanie semestru DOCX

Przeniesienie osiągnięć

icon-form-3.png Wzór pisma: Przenoszenie osiągnięć, które nie pokrywają się w 100% z realizowanym programem (np. z innej uczelni lub z innego programu na PWT) - wersja A (do podpisania przez wykładowców) [2025]  DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Przenoszenie osiągnięć, które pokrywają się w 100% z innego programu na uczelni - wersja B (administracyjna - bez podpisów wykładowców)   DOCX

Drugi kierunek

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o przyjęcie na drugi kierunek studiów  DOCX

Legitymacja studencka

icon-form-3.png Wzór pisma z prośbą o nową legitymację DOCX

Karta biblioteczna

icon-form-3.png Zapoznaj się z zasadami dotyczącymi karty bibliotecznej link

Sesje egzaminacyjne

icon-form-3.png Wzór pisma: Przedłużenie sesji / okresu zaliczeń [2024]   DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Egzamin komisyjny - w przypadku niezgadzania się z otrzymaną oceną  DOCX

Warunkowy wpis na semestr

icon-form-3.png Wzór pisma: Wpis warunkowy na następny semestr z nowym terminem zaliczenia DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Wpis warunkowy na następny semestr z płatnym powtarzaniem przedmiotu DOCX

Tryb zdalny (nauka online)

icon-form-3.png Wzór pisma: Studia w trybie zdalnym  DOCX

Urlopy

icon-form-3.png Wzór pisma: Urlop dziekański (półroczny lub roczny)  DOCX

Rezygnacja ze studiów / Skreślenie

icon-form-3.png Wzór pisma z informacją o rezygancji ze studiów / z kierunku   DOCX

Wznowienie studiów

icon-form-3.png Wzór pisma: Wznowienie studiów [2024]  DOCX [uwaga: wznowienie na studiach niestacjonarnych jest płatne, zob. Opłaty ]

Zmiana formy / programu studiów

icon-form-3.png Wzór pisma: Zmiana formy/programu studiów (osoby świeckie) DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Zmiana formy/programu studiów (klerycy) [2024] DOCX

Przeniesienie z innej uczelni / na inną uczelnię

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o zgodę na przeniesienie się z innej uczelni na PWT   DOCX

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o zgodę na przeniesienie się z PWT na inną uczelnię   DOCX

Rekrutacja

icon-klucze-2.png Zarządzenie rekrutacyjne Rektora (limity miejsc, opłaty, komisje rekrutacyjne)  PDF

Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie

icon-klucze-2.png Zasady rekrutacji na I rok studiów magisterskich i licencjackich na PWT w roku 2025/2026 (uchwała) PDF

Rekrutacja do szkoły doktorskiej i na podyplomowe studia doktoranckie

icon-klucze-2.png Zasady rekrutacji do Szkoły Doktorskiej w roku 2025/2026 (uchwała) PDF

icon-klucze-2.png Zasady rekrutacji na Podyplomowe Specjalistyczne Studia Teologiczne przejdź

Rekrutacja na studia podyplomowe

icon-klucze-2.png Zasady rekrutacji na studia podyplomowe na rok akad. 2025/2026 (zarządzenie) PDF

Rekrutacja w trybie przeniesienia z innej uczelni

icon-form-3.png Wzór pisma: Wniosek o zgodę na rekrutację w trybie przeniesienia się z innej uczelni na PWT   link

Studium Św. Hildegardy z Bingen

icon-klucze-2.png Powołanie studium Św. Hildegardy ( Zarządzenie Rektora PWT z 12.11.2019) PDF

icon-klucze-2.png Regulamin Studium św. Hildegardy z Bingen. Akademicki Kurs Teologiczny (2024)  PDF

Stypendia i zapomogi

Zasady ogólne

icon-klucze-2.png Zapoznaj się z ogólnymi informacjami o stypendiach i zapomogach na PWT link

icon-klucze-2.png Nowy Regulamin świadczeń stypendialnych dla studentów PWT PDF

Regulacje bieżące

icon-klucze-2.png Informacje dla studentów PWT w roku akademickim 2025/2026  PDF

icon-klucze-2.png Wysokość świadczeń stypendialnych dla studentów w roku akademickim 2024/2025  PDF

Załączniki do wniosków

icon-form-3.png Załącznik 1:  oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych przez PWT we Wrocławiu PDF

icon-form-3.png Załącznik 2:  oświadczenie studenta o nieprowadzeniu wspólnego gospodarstwa z żadnym z rodziców PDF

icon-form-3.png Załącznik 3:  oświadczenie o dochodzie zryczałtowanym PDF

icon-form-3.png Załącznik 4:  oświadczenie o dochodzie podlegającym opodatkowaniu PDF

icon-form-3.png Załącznik 5:  oświadczenie o dochodzie niepodlegającym opodatkowaniu PDF

icon-form-3.png Załącznik 6: oświadczenie o wyroku przyznającym alimenty PDF

icon-form-3.png Załącznik 7:  oświadczenie o niezarejestrowaniu w urzędzie pracy  PDF

icon-form-3.png Załącznik 8:  oświadczenie o uzyskanym dochodzie PDF

icon-form-3.png Załącznik 9:  oświadczenie o zakwaterowaniu PDF

icon-form-3.png Załącznik 10: oświadczenie o rezygnacji z pobierania świadczenia na innym kierunku  PDF

Ubezpieczenia

icon-klucze-2.png Regulamin zgłaszania ubezpieczenia zdrowotnego (wraz z formularzami pism) PDF

Wolny słuchacz

icon-klucze-2.png Zarządzenie Rektora w sprawie studiowania w trybie "Wolnego słuchacza" (2015) PDF

icon-form-3.png Wzór pisma - podanie o przyznanie statusu wolnego słuchacza  DOCX

Wydawnictwo PWT

icon-klucze-2.png Statut Wydawnictwa PWT (2020) PDF

icon-klucze-2.png Zarządzenie ws. warunków dofinansowywania przez Uczelnię wydania publikacji (2015) PDF

icon-klucze-2.png Zarządzenie ws. publikacji wydawanych w naukowym Wydawnictwie PWT ze środków własnych - egzemplarze obowiązkowe (2022) PDF

Konta elektroniczne

icon-klucze-2.png Zarządzenie Rektora w sprawie używania kont internetowych (2021) PDF

icon-form-3.png Wniosek o reset hasła do konta uczelnianego (odzyskanie dostępu do konta)  DOCX

C. Legislacja kierunkowa

Licencjat rzymski (kanoniczny)

icon-klucze-2.png Obliczanie wyniku studiów licencjackich (zarządzenie, 2016) PDF

Egzamin licencjacki - zestawy zagadnień dla specjalności (wykaz alfabetyczny)

icon-form-3.png Historia Kościoła PDF

icon-form-3.png Prawo kanoniczne PDF

icon-form-3.png Sekcja filozoficzno-społeczna PDF

icon-form-3.png Teologia biblijna PDF

icon-form-3.png Teologia dogmatyczna PDF

icon-form-3.png Teologia duchowości PDF

icon-form-3.png Teologia fundamentalna PDF

icon-form-3.png Teologia moralna PDF

icon-form-3.png Teologia pastoralna PDF

Doktorat z teologii

icon-klucze-2.png Wymagania i sposób postępowania w sprawie nadania stopnia doktora (2019) PDF

Szkoła Doktorska

icon-klucze-2.png Rekrutacja na kolejny rok akademicki: zob. w sekcji "Rekrutacja" Przejdź

Dokumenty programowe

icon-klucze-2.png Program kształcenia w Szkole Doktorskiej (2019, wraz z Uchwałą nr 592/5/2024) PDF (1.3 MB)

icon-klucze-2.png Nowy Regulamin Szkoły Doktorskiej (2024, wraz z Uchwałą nr 533/1/2019) PDF

icon-klucze-2.png Regulamin Samorządu Doktorantów (ze zmianami 2018) PDF

Ocena śródokresowa

icon-klucze-2.png Normy oceny śródokresowej w Szkole Doktorskiej PWT (2021) PDF

icon-klucze-2.png Komisja oceny śródokresowej w Szkole Doktorskiej PWT za rok 2024/2025  PDF

icon-klucze-2.png Harmonogram oceny śródokresowej w Szkole Doktorskiej PWT za rok 2024/2025  PDF

icon-form-3.png Załącznik 1: Wniosek doktoranta o przeprowadzenie oceny śródokresowej  DOCX

icon-form-3.png Załącznik 2: Karta oceny 1 - opis stanu prac nad rozprawą doktorską DOCX

icon-form-3.png Załącznik 3: Karta oceny 2 - opis realizacji indywidualnego planu badawczego  DOCX

icon-form-3.png Załącznik 4: Protokół komisji oceny śródokresowej  DOCX

Inne

icon-klucze-2.png Stypendia dla doktorantów przejdź

Podyplomowe studia doktoranckie (specjalistyczne studia teologiczne)

icon-klucze-2.png Program kształcenia (2019, wraz z Uchwałą nr 538/1/2019) PDF 1.4 MB

icon-klucze-2.png Regulamin podyplomowych studiów specjalistycznych (2019, zarządzenie) PDF

Doktorat w "starym" trybie

Informujemy, iż przewody doktorskie rozpoczęte przed 30 kwietnia 2019 r. a niezakończone do 31 grudnia 2024 r., zostały zamknięte na mocy ustawy (art. 179 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 3 lipca 201 r. - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Dz.U. z 2018 r. poz. 1669, ze zm.).

Habilitacja

icon-klucze-2.png Postępowanie habilitacyjne (uchwała, 2019) PDF

Kierunki studiów: pedagogika

icon-klucze-2.png Regulamin studiów, zob. sekcja "Regulamin" Przejdź

icon-klucze-2.png Rekrutacja na kolejny rok akademicki: zob. w sekcji "Rekrutacja" Przejdź

Praktyki szkolne

icon-klucze-2.png Nowy Regulamin praktyk na kierunkach pedagogicznych (2024, listopad) PDF

Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna

icon-form-3.png Profil ogólnokadamicki (PW-SJ) - zasady praktyki   PDF

icon-form-3.png Profil ogólnokadamicki (PW-SJ) - Karta praktyki   DOCX

icon-form-3.png Profil praktyczny (PP-SJ) - zasady praktyki   PDF

icon-form-3.png Profil praktyczny (PP-SJ) - Karta praktyki   DOCX

icon-form-3.png Dziennik praktyk PDF

Pedagogika I stopnia

icon-form-3.png Zasady praktyki PDF

icon-form-3.png Karta praktyki   DOCX

icon-form-3.png Dziennik praktyk   PDF

Pedagogika II stopnia

icon-form-3.png Zasady praktyki (profil praktyczny, program PP-SM)   PDF

icon-form-3.png Karta praktyki (profil praktyczny, program PP-SM)   DOCX

Erasmus+

Regulacje

icon-klucze-2.png Regulamin mobilności zagranicznych dla studentów (uchwała, 2017) Przejdź

icon-klucze-2.png Regulamin mobilności zagranicznych dla pracowników (uchwała, 2017) Przejdź

Formularze dla pracowników - wyjazdy dydaktyczne

icon-klucze-2.png 01. Procedura organizacji wyjazdów Przejdź

icon-klucze-2.png 02. Informator praktyczny [w przygotowaniu]

icon-form-3.png 03. Formularz zgłoszeniowy Przejdź

icon-form-3.png 04. Wzór umowy Przejdź

icon-form-3.png Załącznik I. Mobility Agreement Przejdź

icon-form-3.png Załącznik II. Warunki ogólne Przejdź

icon-form-3.png Załącznik III. Wniosek o wyjazd poza granicę Przejdź

icon-form-3.png Załącznik IV. Formularz bankowy Przejdź

icon-form-3.png Załącznik V. Attendance certificate Przejdź

Formularze dla pracowników - wyjazdy szkoleniowe

icon-klucze-2.png 01. Procedura organizacji wyjazdów Przejdź

icon-klucze-2.png 02. Zasady finansowania i rozliczania  Przejdź

icon-form-3.png 03. Formularz zgłoszeniowy Przejdź

icon-form-3.png 04. Wzór umowy Przejdź

icon-form-3.png Załącznik I. Mobility Agreement Przejdź

icon-form-3.png Załącznik II. Warunki ogólne Przejdź

icon-form-3.png Załącznik III. Wniosek o wyjazd poza granicę Przejdź

icon-form-3.png Załącznik IV. Formularz bankowy Przejdź

icon-form-3.png Załącznik V. Attendance certificate Przejdź

Formularze dla studentów

Formularze dla studentów są dostępne u koordynatora Erasmus + Przejdź

Kierunki studiów: teologia (jednolite magisterskie)

icon-klucze-2.png Regulamin studiów, zob. sekcja "Regulamin" Przejdź

icon-klucze-2.png Rekrutacja na kolejny rok akademicki: zob. w sekcji "Rekrutacja" Przejdź

icon-klucze-2.png Program kształcenia na kierunku Teologia (2016-2019, wraz z uchwałami) PDF 8.2 MB

icon-form-3.png Praktyki szkolne - studenci cyklu A i B: praktyka w zakresie psychologiczno-pedagogicznym (komplet dokumentów) DOCX

icon-form-3.png Praktyki szkolne - studenci cyklu A i B: praktyka w zakresie dydaktycznym (komplet dokumentów) DOCX

icon-form-3.png Formularz rezygnacji z praktyk szkolnych  DOCX

Studia podyplomowe

Podyplomowe studia doktoranckie (specjalistyczne studia teologiczne)

icon-klucze-2.png Regulamin podyplomowych studiów specjalistycznych (2019, zarządzenie) PDF

Podyplomowe studia teologiczne

icon-klucze-2.png Program kształcenia na Podyplomowych Studiach Teologicznych (2016) PDF

icon-klucze-2.png Program kształcenia z cennikiem modułów (dla rekrutacji 2021-2022) PDF

icon-klucze-2.png Program kształcenia z cennikiem modułów (dla rekrutacji 2022-2023) PDF

icon-form-3.png Praktyki szkolne - słuchacze studiów podypomowych: praktyka w zakresie psychologiczno-pedagogicznym (komplet dokumentów) DOCX

icon-form-3.png Praktyki szkolne - słuchacze studiów podypomowych: praktyka w zakresie dydaktycznym (komplet dokumentów) DOCX

Podyplomowe Studia Psychoterapii

Dokumenty programowe

icon-klucze-2.png Program kształcenia na Podyplomowych Studiach Psychoterapii (2024) PDF

icon-klucze-2.png Regulamin podyplomowych studiów psychoterapii (2024)  PDF

 Staże

icon-form-3.png  Staż - lista placówek  PDF

icon-form-3.png  Staż - ankieta ewaluacyjna  PDF

icon-form-3.png  Staż - dziennik stażu DOCX

Prace zaliczeniowe

icon-klucze-2.png Schemat pracy zaliczeniowej dla studentów III roku PDF

icon-klucze-2.png Schemat pracy zaliczeniowej dla studentów IV roku  PDF

Kwalifikacyjne Podyplomowe Studia Nauk o Rodzinie

icon-klucze-2.png Program kształcenia na Kwalifikacyjnych Podyplomowych Studiach Nauk o Rodzinie (2022, wraz z Uchwałą nr 563/3/2022) PDF

icon-form-3.png Praktyki szkolne: praktyka w zakresie dydaktycznym (komplet dokumentów) PDF

Uniwersytet Trzeciego Wieku

icon-klucze-2.png Regulaminy Uniwersytetu Trzeciego Wieku na PWT(regulamin ogólny i regulamin słuchaczy PDF

Dostępność (Uczelnia Dostępna)

icon-klucze-2.png Procedury dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami na PWT (2022, program "Uczelnia dostępna") PDF

icon-klucze-2.png Procedura ewakuacji osób z niepełnosprawnością (2022, program "Uczelnia dostępna") PDF

icon-klucze-2.png Regulamin wypożyczalni sprzętu dla osób z niepełnosprawnością (2022, program "Uczelnia dostępna") link

icon-klucze-2.png Procedura reagowania na przemoc (2022, program "Uczelnia dostępna") link