UWAGA:

  • odzyskiwanie hasła do konta USOS jest bezpłatne i robi się to samodzielnie przejdź
  • odzyskiwanie dostępu do konta @pwt.wroc.pl i Teams jest płatne zgodnie z tabelą opłat na bieżący rok przejdź do tabeli

Odzyskanie hasła do uczelnianego konta na platformie Gmail (...@student.pwt.wroc.pl) lub na platformie Microsoft (do konta Teams)

1. Zgłoszenie wniosku o reset hasła

  • Zgłoszenie może być wyrażone w emailu własnymi słowami, jednak zaleca się skorzystanie z formularza podanego na stronie w dziale "Dokumenty - Konta elektroniczne" przejdź
  • Jeśli student prosi o reset hasła drogą emailową przy użyciu prywatnego emaila, zgłoszenie jest weryfikowane co do tożsamości nadawcy poprzez porównanie adresu z danymi przechowywanymi w systemie USOS. Jeśli wniosek zostanie przysłany z adresu, który nie jest przypisany do danych osobowych studenta, procedura zostanie wstrzymana ze względu na ochronę danych.
  • Wniosek drogą emailową należy wysłać na właściwy adres

2. Opłata w USOS

Do zlecenia odzyskiwania dostępu dołączane jest naliczenie należności w USOS-Web:

  • Student dokonuje opłaty na swoje konto wirtualne (USOS -> Dla wszystkich -> Płatności -> Konta bankowe uczelni -> numer jest podany w tabeli)
  • Tytuł wpłaty (proszę wpisać, o które odzyskiwane konto chodzi):
    • Reset hasła do konta uczelnianego w domenie pwt.wroc.pl (Gmail)
    • lub
    • Reset hasła do konta uczelnianego w domenie Microsoft (Teams)

3. Opłata dla słuchaczy z programu Studium Św. Hildegardy

Słuchacze Studium Św. Hildegardy z Bingen regulują należności za odzyskanie dostępu do platformy Teams w biurze Studium.

Przydatne linki:


Przypominamy, że pierwsze założenie konta jest wliczone w opłatę rekrutacyjną, opłatom na uczelni podlegają operacje resetowania.