Uwaga: do odzyskiwania konta w USOS potrzebne jest aktywne studenckie konto email (format "....@student.pwt.wroc.pl"). Jeśli nie masz dostępu do tego konta, skontaktuj się z dziekanatem: przejdź
- Pojawi się panel logowania.
- Kliknij "Ustaw nowe hasło".
- Pojawi się strona "Wybierz metodę odzyskiwania hasła." Wybieramy opcję "Podaj adres e-mail".
- Pojawi się okno do wpisania adresu e-mail. Wpisujemy uczelniany adres e-mail czyli ten, który kończy się na @student.pwt.wroc.pl (dla studentów) lub @pwt.wroc.pl (dla pracowników).
- Klikamy Dalej. Pojawi się strona Odbierz wiadomość e-mail.
- UWAGA: Żaden inny adres (prywatny) nie zadziała. Jeśli nie aktywowałeś adresu służbowego lub go nie posiadasz, to zgłoś to do dziekanatu.
- Wejdź do swojej poczty uczelnianej (numeralbumu@student.pwt.wroc.pl dla studentów lub imie.nazwisko@pwt.wroc.pl dla pracowników) i otwórz wiadomość od systemu USOS, w której znajduje się link do ustawienia hasała.
- Kliknij w link. Otworzy się strona "Ustaw nowe hasło dostępu" wraz ze wskazówkami jak ustawić silne hasło.
- W polach ustawienia hasła wpisz dwa razy swoje hasło. Pamiętaj, aby ustawić silne hasło (system weryfikuje to i podpowiada).
- Kliknij Ustaw hasło. Otworzy się strona "Nowe hasło zostało ustawione".
- Na dole tej strony kliknij link "Wróć na stronę logowania" lub ponownie w wyszukiwarkę wpisz adres serwisu (https://usosweb.pwt.wroc.pl). Pojawi się okno logowania.
- Dalsze kroki: jak w instrukcji "Logowanie do USOS" Przejdź