Uwaga: do odzyskiwania konta w USOS potrzebne jest aktywne studenckie konto email (format "....@student.pwt.wroc.pl"). Jeśli nie masz dostępu do tego konta, skontaktuj się z dziekanatem: przejdź

usos-instrukcja-a-01.png

  • Pojawi się panel logowania.
  • Kliknij "Ustaw nowe hasło".

usos-instrukcja-a-02.png

  • Pojawi się strona "Wybierz metodę odzyskiwania hasła." Wybieramy opcję "Podaj adres e-mail".

usos-instrukcja-a-03.png

  • Pojawi się okno do wpisania adresu e-mail. Wpisujemy uczelniany adres e-mail czyli ten, który kończy się na @student.pwt.wroc.pl (dla studentów) lub @pwt.wroc.pl (dla pracowników).

usos-instrukcja-a-06.jpg

  • Klikamy Dalej. Pojawi się strona Odbierz wiadomość e-mail.
  • UWAGA: Żaden inny adres (prywatny) nie zadziała. Jeśli nie aktywowałeś adresu służbowego lub go nie posiadasz, to zgłoś to do dziekanatu.
  • Wejdź do swojej poczty uczelnianej (numeralbumu@student.pwt.wroc.pl dla studentów lub imie.nazwisko@pwt.wroc.pl dla pracowników) i otwórz wiadomość od systemu USOS, w której znajduje się link do ustawienia hasała.
  • Kliknij w link. Otworzy się strona "Ustaw nowe hasło dostępu" wraz ze wskazówkami jak ustawić silne hasło.
  • W polach ustawienia hasła wpisz dwa razy swoje hasło. Pamiętaj, aby ustawić silne hasło (system weryfikuje to i podpowiada).
  • Kliknij Ustaw hasło. Otworzy się strona "Nowe hasło zostało ustawione".
  • Na dole tej strony kliknij link "Wróć na stronę logowania" lub ponownie w wyszukiwarkę wpisz adres serwisu (https://usosweb.pwt.wroc.pl). Pojawi się okno logowania.
  • Dalsze kroki: jak w instrukcji "Logowanie do USOS" Przejdź